RÅKNA-CITY

Håhåjaja!!!!

Idag när jag kom ut till mina vovvsivovsingarna så var det bara en hund som satt på trappan. Den andra låg på ängen i det fria och njöt av en pinne. SÅKLART var det Knodden som på något sätt fått linan att gå av och vandrat iväg. Kan också vara att Ozzy är trött på fanskapet och tuggat av hans lina så han kanske skulle ha turen att få se sin brorsa överkörd av en lastbil?! Ingen som vet ingen som vet,,,,
Martin och jag ska på cirkus ikväll 18:00. Det gillar vi båda två. Gött att sitta i mörkret och käka godis och viska om vad vi tycker om dom olika nummrerna. Antar att Bobbe gärna gått om det inte varit för att hans bärbara arbetsdator kommit. SJÄLVKLART  ska det instaleras osv osv så han kommer vara strängt upptagen hela dagen och kanske till och med hela helgen.
Anmält mig till handlerkursen på Lindekullen nästa söndag. Kostade bara 150 kronor och då ingick det fika och lunch. BILLIGT!!! Hoppas det ger något också och gör det inte det så blir det säkert en kul dag med andra hundägare i alla fall.
Varit i Värnamo med karlsloken idag. Kollade in var i Värnamo som det är valpträff nästa lördag och var i Smålandstenar som tävlingen är den 1:a maj är. Med mitt lokalsinne så är det alltid smart om man kan kolla sånt innan eftersom det är stor risk annars att jag aldrig dyker upp. Kan hamna precis vart som helst annars som bekant.
Ha en riktigt bra helg allihopa!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Tittade in här igen, lika trevligt denna gång!

Måste ju önska dig lycka till på utställningarna du planerat in. Här är Alice anmäld till tre st den närmaste tiden. Precis som du har vi anmält oss till en handlerkurs nästa vecka, hoppas vi får plats bara. Gudarna ska veta att vi kan behöva den vi amatörer. Ha en trevlig helg önskar Vi på Skinnfälleröd.

2 susann
skriven :

vad är en handlerkurs ? O de där me o hitta ... du har ju fått ett par GPS vantar av mej...använd dom !!

3 Fru Carllson
skriven :

Handlerkurs är en kurs för den som ska föra hunden i ringen på hundutställning.

4 susann
skriven :

Aha... trodde de va nån slags handledarkurs... att du kanske skulle börja leda kurser för mej o Lucas !