RÅKNA-CITY

Cirkus

Vill bara meddela att cirkusen inte ville ha mig. Försökte få in en fot där eftersom jag behöver mer timmar men dom nobbade mig. Himla dålig stil. Sa något om att strippor och uppträdande inför barn inte hör ihop. Vadå jag fattar inget???
Någon av tjejerna som uppträde gjorde det i stringdräkt och en annan i push-up BH och alla karlarna hade tighta trikåer som visade allt och ALLT plus lite till så varför skulle en liten nakendans väckt så stor uppståndelse? Ja dom lär ångra sig. Funderar på att starta en egen cirkus och konkurera med dessa. Vem kommer folket gå till,,,,, en norska med ett gäng hundar som dansar naken eller en vanlig cirkus med tråkiga B-uppträdande? Hmmm ja det ni...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Kanske ska starta en egen djurcirkus ? Ozzy,du o Knodden o ett gäng katter !!

2 susanne
skriven :

Hahahaha,lovar....Jag hade kommit å tittat på ditt uppträde...S

3 Malin
skriven :

Frågan är om vi kan ta med våra barn på ditt uppträde? Eller om vi bara ska skicka våra karlar...!!?? Jag skickar Björn!