RÅKNA-CITY

Whisky dax

Brukar inte pimpla whisky på en vardag annars men idag har jag bestämt mig,,, för att bli alkis,,, nä skojar bara,,, ska bli frisk tills imorgon. Tagit en varm dusch och hällt upp ett glas wirre. Imorgon förväntar jag mig att John Blund tar med sig snoret i min näsa när han ändå kommer innom och slänger sand i min säng. Synd man inte kan ge barn en pilleknarkare oxå!!! Hade kanske varit frisk för resten av livet om man testat... eller alkolist. Hmmm kanske bäst och skita i det... Slagit in alla julklapparna idag. Efter tre paket ropar grabben och frågar om man är färdig. Kände för att gå upp och klappa till honom när jag såg högen som skulle avverkas. Känner mig lurad! Trodde liksom att Tomten skulle fixa detta, eller möjligtvis en liten Nisse, men icke sa nicke. 40 julklappar slog jag in. Det tog ca 2,5 h, gick åt ca 40 meter snöre, 120 cm tejp och en sjuhelsickes massa tålamod. Himla skönt det är klart!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: