RÅKNA-CITY

Mycket om bantande,,,

Ja i dessa nyårstider blir det mycket viktsnack. För alla er som är oroliga att ni är dom enda som fastnat i detta samtalsämne så kan jag lugna er. Har ju en arbetsplats där det cirkulerar en hel del folk, både män och kvinnor, i varierande ålder och jag kan säga att NÄSTAN alla komenterar att det snart är nyår och dags att banta eller att börja motionera. Funderar lite på om alla som tänker att dom ska vara så hälsosamma verkligen var det också så skulle nog värden vara ett bättre ställe att bo på,,, eller??? Kanske skulle det vara tvärt om?! Alla skulle kanske gå runt och vara hungriga, avundsjuka eller stressade över att hinna med alla träningstider. Barnen skulle ingen hinna med. Hade inte hunnit med att städa hemma för att träningsschemat varit så tight. Familjer hade raserats för att mannen och kvinnan inte får spinningtid på samma gång och därmed inte träffats. Kuratorer, psykologer, polisen, socialtjänsten hade blivit inblandad osv osv..... ojsan, nu skenade fantasin iväg med mig. Ja så kan det vara... tror alla ska ta det lugnt med vad dom lovar till nyår. Själv ska jag i alla fall försöka leva hälsosammare men med måtta. Lycka till allihopa!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: