RÅKNA-CITY

Dagen efter

Bästa dagen på året är absolut JULDAGEN!!! Nu är det ett helt år tills nästa gång julen inträffar. Är ingen julperson. Säkert många som inte håller med om detta men samtidigt lika många som tycker precis som jag. Julen för mig är en massa utgifter, sammankomster och en massa tid sittandes hemma och vänta på att alla röda dagar ska ta slut. Hade det inte varit för att man har barn så hade jag inte firat julen över huvud taget. Jobbat idag. Var stendött på jobbet. Alla satt hemma och ugglade... precis som jag gör just nu. Zapp zapp zapp... tur man har TV. Maken snackade om bio imorgon. Hmmm kanske kan bli aktuellt. Någon som har något bra biotips? Tack för alla julklappar, julkort mm från vänner och familj!!!! Ha en bra fortsättning på er allihopa.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Terese
skriven :

Gå o se Australia. Helt underbar.. o vilken snygg karl! Åh....

2 Jessica
skriven :

Håller med Julen e inte så kul man blir bara fet fattig o stressad :)