RÅKNA-CITY

16:e december

FÖRKYLD!!!

Ja så är det idag. Är inte sjuk ofta men när jag vaknade idag känndes det som om jag skulle döööööö. Ojdå, nu låter det nästan som om det är en man som skriver detta. HAHA! Tror ju alltid att jag ska sova bort allt som jag drabbas av men inatt blev det bara värre. Kanske den dära lilla snubben, John Blund, strödde förkylningsvirus istället för det dära sömngrejset han ska pyssla med.
Ensam igen nu. Bobbe är i Hok igen. Jobbar till fredag och sen är det förhoppningsvis några lediga extradagar med familjen som gäller.
Lördag är det fest hos Tesse och Tobbe på macken. Ska bli jättetrevligt. Vi ska äta julmat och kanske dricka en öl eller tio.
Ska snart iväg till min syrra och passa minstingen. Minstingen heter Matilda och är ett dåligt sällskap,,, sover mest. När hon väl är vaken så är hon en riktig solstråle.
Ha en bra "helt valig onsdag" allihopa.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: