RÅKNA-CITY

110 miljoner

Okej alla mina vänner,,, det är inte jag som vann 110 miljoner. Himla synd. Ville bara att ni skulle veta det. HADE jag däremot vunnit så hade det varit en riktig brakfest på G det vill jag lova. Hade även,,, köpt ny bil, bombat huset och byggt nytt, ordnat en ny ladugård, skaffat bilar åt barnen och självklart betalat deras körkort, skaffat ny traktor till maken och några nya fyrhjulingar åt pojkarna, skaffat en hund till, målat om på jobbet, skänkt lite åt barncancerfonden och givit bort lite till några vänner och till några familjemedlemmar... och inte ens med så mycket gjort så är pengarna slut. Sicken ofantlig summa så mycket pengar är. Himla knasigt att vissa har så mycket medan en annan gnetar med januari´s räkningar. Ja det är inget att gå och fundera på, säkert följer det en massa bekymmer med högvis med pengar också. (Även om jag har svårt att se så många av dom.)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Ja du Ellen, med massa kosing kan man göra en väldig massa :)